teisipäev, 7. juuli 2015

Abieluettepanek

Ma arvan, et iga naine unistab sellest ilusast hetkest kui palutakse tema kätt! Nagu filmis eks.... Üks põlv- miski pole romantilisem kui ühele põlvele laskumine. Lõppude lõpuks unistab enamik naisi, et selline saab olema nende ettepanek. Rand ja liiv - Kirjutamine liiva sisse suurelt: Kas sa tuled mulle naiseks? See on kõige lihtsam viis meestele- kes pole eriti jutukad. Sorry, aga minu meelest see on ka tobe. Kui mees ei suuda neid romantilisi sõnu suust välja imeda siis võiksid tsaukapakaa öelda....las joonistab liiva peal omaette. Tähtis päev nagu sünnipäev? -Teie armastatu mitte ainult ei mäleta ettepanekut igavesti, kuid seesama tähtis päev saab siis ka hoopis uue tähenduse. Aga üks tegelene üllatas mu sõbrannat väga erilisel moel, see oli nii eriline, et ei teadnud kuhu poole joosta. Mees ronis teki alla, lasi korraliku kärts peeru, niiet tuba kattus sinise tossuga, naine pidi ära lämbuma. Mees vaatas naisele sügavale silma ja ilma naljata küsis: Kallis, kas sa tuleksid mulle naiseks? Ja lisas: sõrmuse saad hiljem, ma ei jõudnud sulle osta. Sõbrants hakkas hüsteeriliselt nutma ja naerma üheaegselt, sest ei saanud aru, mida kuradit see veel oli?. Ooo my god, ta hakkas teda kõvasti taguma ja karjus-kasi minema sa sitakott, sa igavene värdjas, kuidas sa julged minuga nii teha. Kahe kuu pärast see sama mees, palus kätt oma eksnaiselt-ostis sõrmuse ja puha. Ei oska kahjuks kommenteerida kas lasi peeru ka või hoopis sittus voodisse, sest naist ta ei saanudki. Oma armastatule abieluettepaneku tegemiseks on miljoneid viise. Kõige olulisem on valida moodus, millel on tähendus Teie mõlema jaoks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar