kolmapäev, 12. detsember 2018

Reisi planeerimine


See kleit on siis kardinatest

Kui Teil on plaanis minna reisile, kas te planeerite seda või lihtsalt viimasel minutil pakite kohvri?
Mul on terve elu olnud mingi imelik kiiks, aga enne kui ma üldse kohvrit pakkima hakkan siis ma paar kuud enne reisi, vaatan üle oma garderoobi. Surfan netis ringi ja otsin suviseid outfite, vaatan kas mul on kapis midagi sarnast, äkki saab midagi kokku miksida. Kui reis kestab üks nädal, siis igaks päevaks peab mul olema erinev outfit. Kombineerin nii, et üks paar kingi sobivad nii kleidi, lühikeste pükstega või alasti olekus ( rollimängude jaoks) :D
Bikiine ja trikoosid võiks küll olla miljon, need pleekivad ja kuluvad, ja mul ei ole kahju nende peale raha kulutada.
Nii palju kui ma reisinud olen, ei hakka siia oma maailmakaarti panema, aga ühte ma olen õppinud ja väga meeldib, et õhtul restorani minnes, on see sul siis rannapuhkus või linnapuhkus aga restorani ma lähen ALATI kleidi ja kingadega. Selline särav kombo, tekitab sinus veidi glamuurset ja heaolu tunnet. Ja mees peab olema ka viisakalt riides, mitte ujumispükstes ja varbaplätudega.
Ükskord ammu käisime ühe seltskonnaga Bahama kruiisil. Tookordki oli mul iga õhtuks erinev kleit kaasas. Mäletan kuidas üks meie seltskonnast mees ütles: Iga õhtu mingid kardinad seljas, milleks see esinemine? Nähvasin vastu: see, et sa ei suuda oma naisele ilusat kleiti osta, ei pea minu kallal norima. Järgmine õhtu oli naisel kleit seljas ja varbaplätud.

Planeerimine käib üldjuhul kirjalikult märkmikusse, et midagi ei ununeks. Esimesed asjad mis peavad juba nädal enne reisi olema kotis on pass, piletid ja päikeseprillid. Kindlasti ja alati registreerin end välisministeeriumi kodulehel. Viimasel ajal on mul tekkinud lennuhirm, mida vanemaks jääd seda rohkem mingeid hirme tekib. Püüan mõelda, et ka kodus istudes võib lagi pähe kukkuda ja surma saada. Ja kui sinuga midagi juhtub, siis see on lihtsalt ettemääratud. Püüan mitte mõelda sellest lennukiteemast. Teiseks mul on terve elu reisiapteek kaasas. Ükskord olen juba olnud nädala aega vahelduva eduga sitapotil, enam väga ei tahaks. Söetabletid on alati ja igalpool kaasas. Lõpuks jääb ikka midagi maha aga see on vist kuldreegel.
Mina isiklikult pole kunagi ühtegi reisi algusest lõpuni korraldanud, selles mõttes et jõuan lennujaama, rendin auto siis kihutan mägedesse. Ma ei ütleks, et ma olen laisk aga ma eelistan, et mulle tullakse lennujaama vastu ja viiakse ja tuuakse. Pole kunagi armastanud matkata, seljakott seljas binokliga. Esiteks on palav ja siis mingid kimalased, oled higine, tahad juua ja siis tahad pissile ja siis otsi seal lagendikul wc-kohta, või mis sa teed kui kõht läheb lahti? Tänan ei. Loomulikult ma ei pleesita päev läbi rannas ja alati leidub reisil kuhu minna ja mida teha. Kui pole varasemalt selles kohas olnud, siis väike linnatuur kulub ära ja see on ka kõik. Minust ei saa kunagi reisiraamatute kirjutajat ja ma pigem loen põnevusega mida teised kirjutavad.
Kuidas Teie reisite? Kas planeerite ise A-B ni? Ehk teete midagi sellist mida teised ei tea ja soovitate ka teistele?

Seniks soovin Teile palju avastamist uutes reisikohtades, palju päikest koos kaitsekreemiga. Söetablette igasse taskusse.















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar