neljapäev, 16. november 2017

Lapsevanema roll 24 h

Hei kõik lapsevanemad, kellel on kooliskäivad lapsed...




Mina ja minu 10 aastane poeg!


6.30 Ärkan, jooksen lapse tuppa ja kolm korda ütlen, Tere hommikut, uus päev on, palun ärka!

6.40 Jooksen uuesti lapse tuppa, sest ta ei viitsi ärgata ja ta on väsinud....ja ta ei taha kooli minna.


6.55 Seisan nõutult tema toas ja selgitan, et ma ka palju asju ei taha aga peab.

7.00 Läheb hambaid pesema.

7.05 Nagu tigu roomab kööki hommikusööki sööma.

7.20 Paneb riidesse.

7.30 Mina tööle, tema kooli.

9.30 E-kooli märkus, et puuduvad värvilised pliiatsid, puuduvad kehalise kasvatuse riided ja veel mõned märkused. ( Ma pole siiani aru saanud, kuhu kaovad pliiatsid, sööb neid arvatavasti) Peaaegu iga kahe kuu tagant soetan talle neid. Peaksin tegema aastatellimuse pliiaatsitele.

12.45 Helistan lapsele, teades et kool on läbi, küsides kuidas koolipäev läks. Telefon ei vasta!


13.00 Helistan veel ühe korra. Ei vasta!

13.05 Helistan naabritädile, palun minna vaatama, kas laps on kodus!


13.15 Helistab tagasi, ütleb, et ei kuulnud telefoni, sest ta vaatab TV.-t. Palun tal hakata õppima. Ütleb mulle, ma vaatan multika ära siis hakkab õppima.


15.00 E-kool vilgub märkuste ja kiitustega vaheldumisi.


17.00 Lõpetan töö, toidupoodi minek ja koju.


17.30 Jõuan koju! Igalpool põlevad tuled, (me oleme ju miljonärid). Toad on nii sassis, nagu oleks 10 inimest läbi käinud! Last pole, telefon kodus. Panen kotid põrandale, ohkan ja tahaks nutta!


17.35 Helistan lapse sõbra vanemad läbi ja uurin ega teda seal ei ole, helistan Noortekasse - Tühjus! Igasugused rumalad mõtted tulevad pähe....


18.00 Tuleb laps koju, ütles et käis õues, püüan rahulik olla ja selgitan et telefon võiks kaasas olla. Ma muretsen! Vastuseks pomiseb: Ja Ja, ei ole vaja muretseda, ega ma väike ei ole.. ( Nüüd kui oled ema, siis saad aru, mida muretsemine tähendab).

18.30 Küsin, kas on õpitud? Ütleb, et ei ole, sest ei osanud teha! Ma ei kommenteeri....tahaks karjuda!!!! Ütlen, kui kodus ei saa õpitud, siis tuleb teha seda koolis!

18.40 Kolib oma õpikutega kööki, sest ma hakkan süüa tegema ja õpime niimoodi kahepeale.


19.30 - 20.00 Saame õpitud ja hiline õhtusöök!


20.00 - 20.30 Luban olla arvutis.

21.00 Magamaminek, oleme kõik voodis. Hüüab teisest toast, emme mul on kõht tühi!

21.10 Ütlen talle, et oled suur mees juba ja tead kus asub külmkapp. Pomiseb jälle sada asja vastu....brrrr.

21.30 Hüüab jälle: Emmeee, ma unustasin! Homseks on vaja kooli mingit erilist paberit kunstiõpetuse tunni jaoks, mida kodus pole. Ütlen: kust ma sulle seda paberit öösel nüüd võtan? Hakkab uluma, et nüüd ta saab kahe ja kõik on nii halb!

21. 45 Helistan oma sugulased läbi ja uurin kas kellegil on seda imepaberit!

22.15 Orgunnin need paberid talle kooli. Seekord läks õnneks, ei tea mis homne päev toob.

Kadestan inimesi, kes selle kõrvalt jõuavad veel trennis käia!

Kuidas Teil olukord on?




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar