esmaspäev, 13. november 2017

Üks päev instagrami elust ja reaalsest elust!



Olen ammu tahtnud sellest lähemalt kirjutada, aga mul tuli parem idee, nagu Te teate üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, nagu Rafaello!

Me kõik teame ja oleme aru saanud, et Instagram on suurepärane võimalus kaunistada oma elu, iseennast, mida me sööme ja kui lõbusad me oleme. Kuid sageli on kõik fotod võltsitud. Otsustasin tuua näiteid kuidas asjad tegelikult on!




Mõned näited!

1) Kuidas ma näen välja insta jaoks?

Tegelik foto:

2) Hommikune kohv insta jaoks?

Tegelik foto:

3) Hommikusöök insta jaoks?

Tegelik?

4) Laisk seksikas pühapäev?

Tegelik?

5) Insta pohmakas?

Tegelik?

6) Tere hommikut Insta jaoks?

Tegelik?

7) Trennipilt insta jaoks?

Tegelik?

8)Kallimaga pilt?

Tegelik?

9)Minu tervislik toitumine insta jaoks?

Tegelik?




Seega kui näete instagramis oma jälgijatel või sõbrannadel ilusaid pilte, ärge kiirustage kadestama, sest reaalses elus võivad asjad olla üsna erinevad!
Ma ei eita, et instas on ka neid kellel on tõepoolest väga ilusad ja tõelised fotod.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar