esmaspäev, 15. oktoober 2018

Miljon eurot



Lapsepõlve sõbranna küsis kord minu käest, ma ei saa aru, kuidas see võimalik on... kooliaeg sulle ei meeldinud kirjutada ja suure vaevaga said kirjandi eest hindeks kolme. Ja nüüd kirjutad lausa romaane. Ma veidi kahetsen, et viskasin hiljaaegu, kõik oma kooliaegsed kirjandid ära. Võibolla nad ei olnudki nii halvad, lihtsalt õpetajale need ei meeldinud. Mainin igaksjuhuks, et ma kirjutan täpselt nii nagu mõtlen, see mida sülg suhu toob. Mul pole õrna aimugi kas tekst üldse jookseb nii nagu peab, keda huvitab eks, peaasi et saate minust aru.

Olen seda ka endalt küsinud, et miks ma kirjutan ja kas on üldse kellele kirjutada. See, et minu blogi postitust loeb päevas 500 inimest, teeb südame ikka soojaks küll.
Kõige huvitavam on see, et just sügisel tahan ma kirjutada. Just siis kui akna taga on pime ja külm. Kui vaatate mu varasemaid blogipostitusi, siis näete, et ma võin 5 postitust sügisel ära kirjutada ja siis on tühjus. Lihtsalt pole ühtegi mõtet peas, mida kirjutada. Krt teab, võibolla tänavu aasta on teisiti, märkmik on igatahes mõtteid täis kirjutatud. Mul ei ole nii, et oi täna ma tahaksin kirjutada Teile kuidas minu majapidamises kaovad sokid, kuigi nad tõepoolest kaovad kuhugi. Ja ma olen seda kuulnud, et pesumasin sööb need ära. No kurat, kas tõesti on see võimalik, et saja paari iga teine sokk on pesumasina trummelis. Kellel kodus igav, siis võite tulla aidata meil sorteerida sokke ( mul terve suur kilekott üksikuid sokke täis). Võib varsti kujuneda õhtuseks kaardimänguks, kes saab kõige rohkem paare kokku.
Kas Te olete mõelnud, mida teeksite miljon euroga? Kas teid huvitaks, mida mina teeksin selle rahaga? Ma arvan ma oleksin nagu peata kana, ei tea kuhu joosta. Oleks ma praegu kuskil seltskonnas, pokaal veini käes ja ütleks targa näoga: Oi mina investeeriks selle raha. Kindlasti kohe, tormaks investeerima. Naljanumber. Ma arvan, et enamus kes saaks endale miljon eurot, jookseks esimene asjana lennujaama, ta ei võtaks isegi kohvrit kaasa, sest raha on nii palju, et ostaks kõik uued asjad reisil. Või teine läheb Stockmanni ja ostab endale hunnik hilpusid, sest joovastus rahast on nii suur. Kolmas variant aitab vaeseid. Olgem ausad, kui sul reaalselt oleks see miljon eurot siis sa ei kasutaks isegi seda kolmandat varianti. Inimesed tahavad teiste ees koguaeg esineda. Küsisin meeskolleegi käest mida sina teeksid miljoniga ja ta arvas, et ta teeks töö juures pikema päeva. Ja investeeriks naisesse, paneksin talle silikoonid. Mehed :)

Ma olen enam kui kindel, et sul käis korraks mõte läbi, mida mina küll teeksin selle rahaga! Mõtlesid eurojackpoti piletile, osta ehk veabki.
Mina isiklikult mõtlen koguaeg kuidas lisaraha teenida, näiteks pool aastat tagasi ma registreerisin end sellisel kodulehel nagu www.triaba.com , saad raha vastates erinevatele uuringutele. Teiseks on selline koht olemas www.minuarvamus.ee, seal vastad samuti erinevatele uuringutele ja punkte saab vahetada kingituste vastu ning osaled erinevates loosides. Proovi ka sina! Kolmandaks ma müün pidevalt oma riideid kirbuturul, sinu vanast asjast saab kellegi uus. Kui sul on julgust, võid osaleda erinevatel reklaam, filmi castingutel. Facebookis on selline grupp olemas: Pean saama näidelda, muidu suren.

Järgmine kord plaanin kirjutada, kuidas ma käisin Viru Vanglas ekskursioonil ja miks ma seal tahtsin käia.


Aitähh Teile , kes hommikukohvi kõrvale loete mu blogi ja kirjutate, et see puudutas teid. Seda nimetatakse motivatsiooniks.









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar