kolmapäev, 7. november 2018

Kuidas mõõta inimese headust?



Kui palju sa mõtled igapäevaselt sellele, kas sa oled hea inimene? Ja kuidas seda headust mõõta?
Viimasel ajal ma püüan olla parem, püüan suhtuda inimestesse tolerantselt, rohkem naeratama ning mõista inimeste keerulisi elukäike.
10. aastat tagasi olin ma ninakas, mul ei valmistanud mitte mingisugust probleemi, et inimesele halvasti öelda. Mõnikord see oli välja kujunenud igapäevaseks, kui halvasti ei ütle pole õiget päeva olnudki. Näide sellest, kuidas olin sõbrannaga väljas, ja minu juurde tuli noormees ja kutsus tantsule. Ütlesin talle, kuidas sa julged üldse oma poriste tööjalanõudega minu ligi astuda. Ma ei mäleta, mida see kutt ütles, äkki ei öelnudki midagi....keeras ringi ja läks minema. Tol hetkel, ma ei tundnud end halvasti. Sõbranna tegi korraks suu lahti ja pani sama kiiresti kinni, ahmides õhku öeldes: miks sa nii õel oled? Sõbrannal oli häbi, minul ei olnud. Nüüd on ja vabandan vahale mõtetes, et käitusin inimestega inetult. Öeldakse, et aastate möödudes võid oma sõnu süüa ja nii ongi. Aga ainult nendega, kes julgevad oma vigu tunnistada.
Mul võttis väga pikka aega, et ennast armastada. Ma ei saanud aru, mida see tähendab? Kuidas ma peaksin ennast armastama, ma ju teen seda. Käisin hingeteraapias, psühholoogi juures. Aastatega õppisin ennast tundma, kes ma olen ja mida tahan. See teekond siia, kus ma praegu olen - ei ole kerge olnud. Ja teate, nii kui õppisin ennast austama, tekkis ka minu ellu armastus. Varasemalt mind häirisid paljud inimesed, otsisin vigu. Tegelikult oli see minu peegeldus. Kui teid häirib midagi teistes inimestes, siis viga tuleb otsida enda seest.
Analüüsides sügavuti iseennast, sa hakkad aru saama, et teine inimene ei ole nii üdini vastik, nagu sa endale ette kujutasid.
Vahel õhtuti pesu triikides ma ikka mõtlen, kui mul oleks vaid võimalus, tahaksin aidata kõiki inimesi, loomi. Abivajajaid on nii palju. Kes tahab oma kodu, perekonda, kes tahab terve olla, kes ootab laike ja kommentaare....ning see nimekiri on lõputu.
Jõuludeaeg ma annetan Heategevusfondi Dharma. Toetan erivajadusega lapsi, vahel kellel pole vanemaid.
Sooviksin, et saaksin annetada rohkem kui üks kord aastas...

Usun sellesse, kui sa suudad kasvõi päevas teha ühe heateo, oled sa sammuke võrra parem inimene.
Millesse sina usud, kas sina püüad olla parem inimene?
Ja muidugi ei tasu unustada, et iga heategu ei jää karistuseta...




COPY CODE SNIPPET

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar